.♥. Moi Obserwatorzy .♥.

niedziela, 3 marca 2013

Niedzielna nuda ;]

 Hej kochani :)
Niedziela, a to oznacza ... koniec weekendu :( . No niestety. Wszystko , co dobre szybko się kończy :)
Miałam w planach zrobić dzisiaj wpis "get ready with me" ale wstałam za późno i nie zdążyłam . Zrobię innym razem ;]. Przeglądając modowe strony internetowe naszła mnie "wena" na zrobienie takiej oto spinki do włosów :


Jest to na prawdę banalnie proste i zajęło mi tylko kilka minut :)
Na włosach prezentuje się tak:



 Może kiedyś pokaże wam to w jednym z moich OOTD.
Zdjęcie nie oddaje tego, jaka ona w rzeczywistości jest śliczna ! *.*
Zachęcam do zrobienia sobie takiego gadżetu . Zajmuje to tylko chwilkę, a efekt jest powalający. Jeżeli chcecie to zrobić, a nie wiecie jak to piszcie, postaram się nagrać tutorial . :)
Pozdrawiam , buziaczki <3

4 komentarze:

  1. heh fajna ta spinka ;*

    obserwuje ;*
    i zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Na włosach nie noszę żadnych spinek, jakoś nie mogę się do nich przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie są takie kokardki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad.
To naprawdę wiele dla mnie znaczy. =)
Na pewno się odwdzięczę i odwiedzę twojego bloga . ; ) .